Pages

Thursday, May 31, 2012

Officially

Salam Jumaat & Salam 1 Malaysia warga sekalian...

Hari ini aku bukannya hendak bertazkirah. Cuma nak berkongsi pasal kehidupan aku ini. Secara officially, aku dah driver sendiri ok..highlight balik S.E.N.D.I.R.I daripada Kluang iaitu rumah aku sehingga Skudai. aku tahu la mesti ada yang nak mengutuk aku, setakat Kluang - Skudai, apalah sangat...Tapi pada aku itu satu pencapaian yang agak membanggakan, mana taknya before ini aku nak pergi mana-mana mesti tunggu orang bawak aku pergi jalan-jalan. sekarang aku nak pergi mana-mana dah tak payah nak ajak orang, capai tudung, kunci pastu jalan la. memang memudahkan perjalanan aku. 

Dalam pukul 12 lebih alhamdulillah aku telah selamat sampai ke UTM. pastu pi pejabat kat fakulti untuk ambil borang untuk pendaftaran PSM untuk next sem, and aku amik sekali dean's list punya certificate. huk2 cakap pasal dean list tak tahulah semester ini ynag meliatkan pengredan melalui praktikal dapat ke tidak, hanya bertawakan dan berdoa untuk mendapat yang terbaik. kalau ada rezeki adalah. Lepas dah ambil borang PSM tu aku pun pi lah ke MSI aka masjid sultan ismail. haah aku lupa nak mention kan budak peneman setia aku ke UTM iaitu jiran aku, nama dia Yuslinda, he2=)

Around jam tiga petang aku pun pergi ke bilik supervisor, nama dia DR. ZALEHA. dia ini sebenarnya PA untuk kelas aku untuk budak SPM.jangan ingat SPM tu sijil pelajaran malaysia. SPM tu sarjana muda sains dan pendidikan (matematik) ye. lama jugak lah berbual dengan dr zaleha, ialah kan dah lama tak jumpa apalagi berbual lah sampai pukul 4, he2...dr zaleha ini baik tau dia bagi tajuk sekali, memang itulah yang aku nanti-nantikan selama ini. Thanks ya Doktor. jangan ingat kau ini kena duduk diam gitu je, doktor juga telah memberikan aku, fiza, azim.(dia orang ini semua bawah doktor jugak) untuk menyambung dunia matematik untuk publish kan article. kirenya kena jadi penulis untuk sebuah laman web untuk semua makhluk maya mempelajari matematik. bukannya senang ok, 23 06 12. ini aku kena pergi menghadiri bengkel yup untuk tahu macam mana nak buat semua kejadah ini. doakan la keayaan aku ye kawan-kawan.

Dah abis berbincang and officially mu supervisor tuk thesis and my project PSM adalah DR ZALEHA.ahakz.....



muka masa menunggu kedatangan fiza sulaiman ye budak classmate aku. takade kerja palagi snap la gambar..ahakz..






Sincerely,
Liyana Zainal

4 comments: