Pages

Wednesday, June 12, 2013

Selamat Kembali

Nampak malaskan aku nie nak mengupdate blog, paling last sekali bulan 10 tahun lepas, nak mencicah usia setahun, hahaha. Aku nak bagi tahu kat korang yang aku ni dah abis final exam sekaligus tamat la aku belajar sebagai student degree, tapi tak complete lagi la sebabnya aku tak viva lagi. Tak tahu ape itu viva? Viva nie macam presentation apa yang kita dah buat untuk kajian kita tu, kira macam itu lah, so sekarang aku nak mula panaskan enjin untuk mengupdate sebanyak blog yang mungkin.

Banyak sebenarnya apa yang kita dapat bila berblogging nie. Biar aku perjelaskan tau;

  1. Kita boleh jadikan sebagai diari kita sebabnya kalau kita tulis kat buku mengenai life kiita kadangkala buku itu boleh hilang, curi dan sebagainya.
  2. Kita boleh melepaskan luahan rasa melalui penulisan seperti sajak, pantun, cerpen dan sebagainya.
  3. Berkongsi pengalaman dengan orang lain.
Itu sahaja yang ada dalam kepala otak nie, Oklah nanti kita sambung lagi ya. Terima Kasih...

ni gambar terbaru aku pi picnic dengan classmate degree di Tanjung Balau.

1 comment:

  1. Caesars Palace - New York, NY - Mapyro
    Caesars Palace - New York, 공주 출장안마 NY. 보령 출장안마 3131 S. Flamingo 제주 출장안마 St, New York, NY, USA. Directions · (888) 군산 출장안마 851-4100. Hours of Operation. The Palace is a 영주 출장마사지 3-story, 2-story, 1,000-seat complex

    ReplyDelete