Pages

Saturday, June 23, 2012

Mengapa begini?

Assalamualaikum...

Mengapa datang dalam hidup ku disaat aku melupakan dirimu,
Bermacam-macam cara telah kulakukan dengan mendelete numbermu,
Tetapi dalam tiga minggu engkau hadir untuk menanyakan driku,

Engakau bertanyakan sihatkah aku?
Dikau juga mahu berjumpa denganku, 
Tetapi amarahku yang meluap menyebabkan aku memarahi dirimu,
Disaat ini,
Aku tidak tahu apa perasaan aku terhadap dirimu,

Tetapi, 
Dengan rasa bersalah aku meminta maaf,
Dikau tidak membalas kata-kata ku, 
adakah engaku terasa dengan diriku ini,
Aku meminta maaf dengan sepenuh hati,

Namun untuk aku bersamamu tidak mungkin,
Itulah apa yang ada dihati ini dan luahan rasa hati,
Agar satu hari nanti,
Engkau berjumpa dengan orang yang lebih memahami dirimu.




Sincerely,
Liyana Zainal

p/s: jgn salah faham yerk, hahaha



No comments:

Post a Comment